Drugi termin tabora v Bohinju je potekal med 17. in 22. julijem 2016. Na taboru je uživalo 14 otrok, inštruktorici Laura in Eva pa sva imeli še dva pomočnika, Davida in Lana.

Poročilo je napisal Maks, ki se je izkazal za enega bolj zagretih mladih plezalcev.

V nedeljo, 17.7. smo se zbrali ob 9.30, postavili šotore in se s kolesom nato odpravili proti plezališču Bellevue. Kolesariti je bilo potrebno 5 kilometrov. Starejši so napeljali nekaj smeri, medtem ko smo se ostali ogrevali. Nato smo se naučili osnov varovanja na top-rope ali pa samo obnovili znaje. Plezali smo 3 ure. Potem pa smo se najpogumnejši še okopali v Bohinjskem jezeru. Kosilo smo jedli ob šestih popoldne in sicer v Hostlu pod Voglom. Jedli smo piščančji oziroma puranji zrezek s krompirjem. Ob osmih smo še povečerjali in se umili, ob desetih pa smo se spravili k počitku.
V ponedeljek, 18.7. smo lahko spali do osmih. Umili smo si zobe in počakali na zajtrk. Jedli smo cornflakes in ovsene kosmiče z mlekom ali pa z jogurtom. S kolesom smo se odpravili do plezališča Peč. Napeljali smo vseh osem vrvi. Bilo je prijetno, ker je bilo plezališče v gozdu. Plezali smo lahko dalj časa kot prejšnji dan. Imeli smo tudi zabaven lov na zaklad. Ob štirih smo končali s plezanjem in se odpravili na kosilo. Po njem pa smo se lahko skopali na plaži pod hostlom, kjer so imeli tudi vrv, s katere si skočil v jezero. V kampu smo si spekli hrenovke nad ognjem.
V torek je sledil enak protokol (zbujanje, zajtrk itd.), samo namesto plezanja smo šli na kanu, ker je bil ta dan namenjem počitku. Kolesarili smo do parkirišča, s katerega smo šli pogledat Hudičev most. Nato smo si sposodili dva kanuja za 4 in se odpravili veslat. Vsaka skupina je lahko veslala eno uro. Sledila je kočerja (izpeljanka tabora Bohinj II, ki pomeni pozno kosilo oziroma zgodnjo večerjo). Zvečer smo se igrali zastavice. Ob pol desetih je začelo deževati.
Sreda. Zbudili smo se prej kot običajno in se z avtom v štirih rundah odpeljali v staro plezališče v Bohinjski Beli. Bilo je zelo vroče. Večina se nas je odpeljala domov z vlakom, nekateri pa so pomagali pobrati smeri. Šli smo s kolesom do hostla na kosilo, zvečer pa smo na ognju pekli banane s čokolado.
Četrtek. Spet smo šli v Peč in imeli napeljane podobne smeri. Pojedli smo kosilo, se nekaj časa kopali. Zvečer smo imeli kres.
Petek (na žalost že zadnji dan). Zjutraj smo pospravili vse stvari v potovalke ali pa torbe in začeli sušiti šotore. Plezat smo šli v plezališče Pod skalco. Ko smo preplezali vsaj tri smeri, smo se lahko spustili na flying fox-u. Bilo je zelo zabavno. Kosilo smo imeli že ob treh tako, da je čas zelo hitro minil. Še zadnič smo kolesarili od Hostla pod Voglom do kampa Danica. Tam so nas pričakali naši starši. Pospravili smo šotore in se poslovili. Tabor nam je bil zelo všeč in ostal nam bo v spominu.